FIAT, yenilikçi, pratik ve müşteri dostu uygulamalarına bir yenisini daha ekliyor. Art arda devreye aldığı yeni mobilite çözümleriyle müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran FIAT, şimdi de “aracını kullandıkça öde” iş modeliyle çalışan “Akıllı Servis” uygulamasını hayata geçirerek satış sonrası hizmetlerde ezber bozuyor.
Türkiye otomotiv sektöründe bir ilk olan ‘Akıllı Servis’ uygulaması ile Egea sahipleri iki yıl boyunca kilometre bazlı sabit fiyatlandırma ve aylık ödeme yöntemiyle, tam kapsamlı yetkili servis hizmeti alabilecekler.
Müşterilerinin daha teknolojik, akıllı, hayatı kolaylaştıran ve iyi tasarlanmış mobiliteye erişimini sağlamak hedefiyle çalışan FIAT markası, hayata geçirdiği yenilikçi hizmetlerle otomotiv sektörüne yeni soluklar getirmeye devam ediyor.
FIAT, “aracını kullandıkça öde” fikriyle geliştirdiği “Akıllı Servis” uygulaması ile araç sahiplerinin servis ihtiyaçlarını modern bir anlayışla karşılayarak servis işlemlerinden abonelik yöntemiyle tam kapsamlı şekilde faydalanma imkânı sunmaya başlıyor.
FIAT’ın geleceğin satış sonrası mottosuyla devreye aldığı ve satış sonrası hizmetleri yeni bir boyuta taşıyan bu uygulama Türkiye otomotiv sektöründe de bir ilki temsil ediyor.
FIAT, 2020 yılında devreye aldığı ve kasko poliçelerinde “Akıllı Fiyatlandırma” dönemini başlatan “Connect Kasko” uygulamasından sonra, şimdi de mekanik servis işlemleri için “Akıllı Servis” çözümünü devreye alarak müşterilerine benzersiz bir satış sonrası deneyimi sunmaya başlıyor. Egea sahiplerine özel olarak geliştirilen “Akıllı Servis” uygulamasıyla geniş bir hizmet yelpazesinde, periyodik bakımlar, ömürlü parçalar (balata, debriyaj vb.) ve tüm mekanik arızalar kapsam dahiline alınarak alışılagelmiş garanti uygulamasının ötesinde bir hizmet sunuluyor.
Akıllı servis uygulaması ile, Egea sahipleri, her ay kat ettikleri 100 km başına 79 TL ödeyerek, 2 yıl sabit fiyat garantisiyle öngörülebilir ve avantajlı hizmet alacaklar.
Akıllı Servis’ten yararlanmak isteyenler, Fiat Connect uygulaması üzerinden kolay ve hızlı bir şekilde paketi satın alabilecek; aylık ödemelerini, uygulamada kayıtlı olan kredi kartı bilgileriyle otomatik ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilecekler.
Sistemden yararlanmak isteyen Egea sahipleri, hizmet kapsamı ile ilgili bilgilere FIAT’ın resmî web sitesinden, FIAT Müşteri ilgi merkezinden ve FIAT yetkili servislerinden ulaşabilirler.
Toyota, Bir Kez Daha Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Oldu Toyota, Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen Dünyanın En...
Hankook Avrupa Fabrikasına Kamyon ve Otobüs Lastikleri İçin Bir Üretim Hattı Ekliyor • Şirketin yönetim kurulu başkanı, 23...
Chery Group Kasım Ayında Satışlarını Yüzde 111 Artırdı Otomotiv pazarının hızla büyüyen markalarından Chery Group, yükselen...
Otomotiv İhracatı Kasımda Yüzde 10 Artışla 3,2 Milyar Dolar Oldu ...
Hyundai Motor Grubu Tek Tekerlekli Tahrik Sistemini Tanıttı Hyundai Motor Grubu, “Tek Tekerlekli Tahrik Sistemi – Universal Wheel...
MG Yılın En Büyük Kampanyasını Başlattı Otomotiv devi SAIC tarafından üretilen köklü İngiliz otomobil markası MG, rekabetçi...
© Copyright 2022, All Rights Reserved