Hyundai Motor Company, dünyanın en saygın marka araştırma kuruluşu Interbrand’e değerini yüzde 18 artırarak tüm dikkatleri üzerine çekti. Interbrand’ın ‘En İyi Global Markalar 2023’ sıralamasında marka değerini 13 yıldır art arda yükselterek 20,4 milyar dolara çıkaran Hyundai, en iyi 100 marka arasında da 32’inci sıraya yerleşti. Hyundai’nin yoğun elektrifikasyon atakları ve gelecekteki mobilite vizyonu da marka değerinin artmasında önemli bir ölçüt oldu.
Hyundai, otomotiv endüstrisinin elektrifikasyon devrimini çeviklikle yönlendirirken özellikle iki retro-fütüristik EV’si IONIQ 5 ve IONIQ 6 modelleriyle hem Amerika hem de Avrupa pazarında önemli bir alternatif olarak öne çıkıyor.
Hyundai, 2024 yılında da daha büyük bir amiral gemisi elektrikli SUV modeliyle de pazar beklentilerini karşılayarak bu ivmeyi sürdürmeyi hedefliyor. Hyundai ayrıca, Pony Coupe’nin tasarımını ve ruhunu miras alan N Vision 74 konseptiyle de hidrojenli yüksek performanslı araçlar üzerinde çalışmaya devam ediyor.
GLE Sınırlı Sayıda Türkiye’de Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC, hem ailenizle birlikte geçirmek istediğiniz zamanlar hem de uzun mesafe...
Yenilenen Mercedes-Benz Travego ve Tourismo ile Benzersiz Seyahat Deneyimi Mercedes-Benz Türk, konforlu ve güvenli seyahatin yıldızları...
Karsan Elektrikli Otonom ve Hidrojenli Modelleriyle Milano’da Şov Yaptı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla dünyada...
OTOBİD, 2. El Araç Alım-Satımında Türkiye’de Yeni Bir Dönem Başladı sahibinden.com OTOBİD platformu ile 2. El araç alım-satımında...
Jaguar Land Rover’dan Borusan Otomotiv’e Üç Ödül Birden Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu Jaguar Land Rover, Avrupa...
Conti Urban Lastiklerine “Uluslararası Busplaner Sürdürülebilirlik Ödülü” Continental, sürdürülebilirlik alanında üstün...
© Copyright 2022, All Rights Reserved