Otomotiv sektöründe yetkili satıcılar arasında sinerji yaratmak ve mesleğin sorunlarına ortak fayda çerçevesinde çözümler üretmek amacıyla 1989 yılında kurulan Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER) kurumsal kimliğini yeniledi. 2005 yılından beri kullanılmakta olan logonun yerine kullanılmaya başlanan yeni logo ve tipografi, OYDER’in aktif ve yenilikçi gücüne vurgu yapıyor. Yeni kurumsal kimlik, modern ve görsel sadelikten ilham alıyor.
Türkiye’de faaliyet gösteren tüm yetkili satıcıları temsil eden OYDER’in marka kimliğinin özünü oluşturan “Sürdürülebilirlik, çevreye saygı, teknolojiyle senkronizasyon, değişen iletişim tonu, modern ve çağdaş tavır” kavramlarına vurgu yapan yeni kurumsal kimlik, derneğin tüm kurumsal malzemelerinde, web sitesinde ve yayın organı Otoban dergisinde kullanılmaya başlandı.
Volvo Car Turkey, Satış Rekoru Kırarak Yılı Kapatmadan 10 bin Adede Ulaştı Volvo Car Turkey, 2023’ün sonuna yaklaşırken 10 binin...
Yılın Otomobili Finalisti BYD SEAL 2024 İlk Çeyrekte Türkiye’de Otomotiv sektörünün en prestijli ödülleri arasında yer alan...
Toyota’dan “Yılın Son Çılgın Kampanyası” Geldi Toyota, gerçekleştirdiği ve büyük ilgi gören kampanyalarına Aralık ayında da...
Opel Modellerinde Yılın Son Fırsatları Opel Türkiye, 2023 yılının son ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine cazip...
Prince Gyasi İmzalı 2024 Pirelli Takvimi “Timeless” Londra’da Tanıtıldı “THE CAL” 60. Yılını Kutluyor Londra’da...
Yeni Yüzde 100 Elektrikli Chery OMODA 5 EV Tasarımıyla Fark Yaratıyor Chery’nin tüm dünyadaki otomotiv pazarlarındaki...
© Copyright 2022, All Rights Reserved