Mart ayında gerçekleştirdiği 5 bin 348 adetlik satışla ülkemizde tarihindeki en yüksek performansa ulaşan Citroën Türkiye, geçtiğimiz ay toplam pazardan aldığı yüzde 5.1’lik pazar payı ile yıl sonu hedeflerine bir adım daha yaklaştı. Citroën, ilk çeyrekte ulaştığı 11 bin 275 adetlik toplam satışla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Yılbaşından bu yana araç tedarikinde yaşadığımız model bazlı kısmi sorunlara rağmen satış rakamlarımızı aydan aya yükseltmeyi başardık. Mart ayında elde ettiğimiz 5 bin 348 adetlik satışla, Citroën’in Türkiye tarihindeki en yüksek aylık satış rakamına imza attık” dedi.
Konforu ön planda tutan yenilikçi ve yüksek teknolojili modelleriyle otomotiv tarihinin en köklü üreticilerinden olan Citroën, Türk tüketicisinin yoğun ilgisini satış rakamlarında gözler önüne sermeye devam ediyor. 2023’e “Yılın en itibarlı otomobil markası” ödülünü alarak başlayan Citroën, Türkiye pazarındaki bugüne kadar en yüksek aylık satış rakamını Mart ayında gerçekleştirdi. Mart ayında 5 bin 348 adetlik satış rakamına ulaşan Citroën, geçtiğimiz ay toplam pazarda yüzde 5,1’lik paya ulaştı. Hafif ticari modelleriyle büyük bir ivme yakalayan markanın rekor Mart satışına C5 Aircross ve C3 modelleri de büyük katkı sağladı. İlk 3 aylık dönemde 11 bin 275 adetlik satış gerçekleştiren marka, 4 bin 360 adetlik hafif ticari araç satışıyla segmentte 5’inci sırada yer aldı.
Mart ayında 1094 adetlik satış rakamıyla satılan her 5 Citroën modelinden 1’ini temsil eden C5 Aircross, segmentinde elde ettiği yüzde 7,5’lik pazar payıyla 3’üncü sırada yer aldı. Markanın B-HB (hatchback) modeli C3 ise Mart ayında 817 adet, ilk 3 aylık dönemdeyse 1453 adetlik satış rakamıyla markanın önemli oyuncularından biri oldu. Marka, başarılı hafif ticari modeli Berlingo ile Mart ayında elde ettiği 1102 adetlik satışla, segmentinde yüzde 19 pay alırken, Türkiye’nin en çok tercih edilen 2. hafif ticari araç modeli oldu. İlk çeyrekte de Berlingo, 2 bin 445 adetlik toplam satışla 4’üncü en çok satılan model oldu. Yeni yıla yeni modelleri C4 X’i satışa sunarak başladıklarını hatırlatan Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Yılbaşından bu yana araç tedarikinde yaşadığımız model bazlı kısmi sorunlara rağmen satış rakamlarımızı aydan aya yükseltmeyi başardık. Ve Mart ayında elde ettiğimiz 5 bin 348 adetlik satışla, Citroën’in Türkiye’de tarihindeki en yüksek aylık satış rakamına imza attık” dedi.
Yeni Tebliğ ile Otomotive yatırım Yapan Yetkili Satıcılar Cezalandırılıyor Bazı Elektrikli Araçların İthaline İlişkin Yayınlanan Yeni...
Toyota, Bir Kez Daha Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Oldu Toyota, Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen Dünyanın En...
Hankook Avrupa Fabrikasına Kamyon ve Otobüs Lastikleri İçin Bir Üretim Hattı Ekliyor • Şirketin yönetim kurulu başkanı, 23...
Chery Group Kasım Ayında Satışlarını Yüzde 111 Artırdı Otomotiv pazarının hızla büyüyen markalarından Chery Group, yükselen...
Otomotiv İhracatı Kasımda Yüzde 10 Artışla 3,2 Milyar Dolar Oldu ...
Hyundai Motor Grubu Tek Tekerlekli Tahrik Sistemini Tanıttı Hyundai Motor Grubu, “Tek Tekerlekli Tahrik Sistemi – Universal Wheel...
© Copyright 2022, All Rights Reserved