Sadece metal ve camdan oluşmayan PEUGEOT otomobilleri, aynı zamanda göz alıcılık, tutku ve köklü bir tarih barındırıyor. PEUGEOT, yeni amiral gemisi yeni PEUGEOT 408’in yer aldığı yeni bir reklam filminde yeni marka manifestosu “The Language of Attraction”ı tanıttı. Yeni manifesto, göz alıcı olmanın gücü etrafında oluşturulan yeni marka vizyonunu somutlaştırıyor.
Çünkü onlar “bizimle konuşuyor” ancak kelimelerle değil, direkt duygularımıza hitap ediyor. Çünkü sanat eserlerinde bizi gerçekten çeken şey kalbimize hitap ediyor oluşlarıdır. Bu nedenle PEUGEOT’lar sadece metal ve camdan oluşmuyor. Aynı zamanda göz alıcılık, tutku ve köklü bir tarih barındırıyor. Markanın yeni PEUGEOT 408 gibi yeni modelleri, mutlaka zamanın ötesinde göz alıcı olmalı ve PEUGEOT ekiplerinin yaratıcılığının yansıması olan bu fastback tasarımı gibi yeni siluetlerle beklenmedik özellikler sunmalı.
Yeni marka manifestosu, PEUGEOT markasının rönesansını; “Göz Alıcılık”, “Duygu” ve “Mükemmellik” olmak üzere üç marka değerinin birleşimi olan “The Language of Attraction” aracılığıyla ifade ediyor. Aslanlı markanın “Göz Alıcılığı”nın yeni yorumu, Amerikan kreatif ajansı Doner tarafından hayata geçirildi. Bu manifesto, önce İngiltere’de, ardından Fransa’da gösterilen bir reklam filminde ortaya çıktı. Söz konusu reklam filmi, Aralık sonundan itibaren ise Avrupa ülkelerinde ana akım televizyon kanallarında ve dijital kanallarda gösterime girecek.
Chery ARRIZO 8 PHEV Dayanıklılığını 1214 KM’lik Uzun Yol Testiyle Kanıtladı! Chery ARRIZO 8 PHEV 1463 Kilometrelik Menziliyle Olduğu...
OMODA, Pekin’de E5 Modelini ve Çevre Dostu Girişimlerini Sergiledi OMODA 10 Ülkeden Siyasilerin Desteğiyle Green OJ Kamu Refahı...
Yeni Lexus LBX Fiyatları Belli Oldu! B-SUV sınıfına “Lexus” Lüksü Geldi! Lexus’un Sıra Dışı SUV’u Yeni LBX Şehre...
Castrol Ford Team Türkiye, Bodrum Rallisi’nde Zirvede: Ali Türkkan Liderliğe Yükseldi Otomobil sporları arenasının öncü ekibi Castrol Ford...
Audi F1 takımı pilotu Nico Hülkenberg oldu Audi’nin Formula 1 projesi hız kesmeden rotasını çizmeye devam ediyor. Marka son...
Dolu Afetine Karşı “Yapay Zekâ” Önlemi! Son 10 yılda ülkemizde yaşanan dolu yağışlarında ciddi bir artış görülürken, özellikle...
© Copyright 2022, All Rights Reserved